Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Περιβάλλον, δημόσιες συγκοινωνίες και αυτοκίνητο στην Αθήνα

Ο Γιώργος Παπανδρέου ξέκοψε ξαφνικά την όρεξη σε πολλούς Αθηναίους για αγορά νέου αυτοκινήτου εκμεταλλευόμενοι την απόσυρση και τα μειωμένα τέλη. Μία ρύθμιση της Νέας Δημοκρατίας στα τελευταία της διακυβέρνησης Καραμανλή, που καμμία σχέση δεν είχε με την δήθεν οικολογική συνείδηση της πρωηγούμενης κυβέρνησης.

Εδώ τον παραδέχομαι, αλλά εγώ τις κάρτες για τα δημόσια μέσα μεταφοράς τι να την κάνω Γιώργο μου?

Για μία απόσταση που καλύπτω σε 15 λεπτά από το σπίτι στην δουλειά μου, με ένα τοπικό λεωφορείο και ένα από τα γρήγορα θα μου πάρει τουλάχιστον μία ώρα. Κάνε τις συγκοινωνίες βολικές για τον κόσμο αντί να περιμένει με τις ώρες τα τοπικά λεωφορεία, και μετά να την πάρω την κάρτα μου.

Για κάνε Πεντέλη - Χαλάνδρι με λεωφορείο και τα λέμε. Ή μάλλον Καστρί - Μαξίμου... Τα ίδια χάλια θα τραβήξεις. Καλά για το να κατέβεις την Πεντέλης με ποδήλατο, μάλλον για τρελό θα σε περάσουν. Θέλουμε ευρωπαϊκή παιδεία, πίστες για να τρέχουμε και οδηγούς ταξί σαν την Αγγλία, όχι τους επικύνδινους μάγκες της Αθήνας και του Πειραιά.

Μια χαρά και με ασφάλεια πάω με το ΙΧ μου, κι ας μου παίρνει και μισή ώρα να παρκάρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: